'to be or not to be: this is the question...' Shakespeare






joi, 5 august 2010

Schimbat...

Merg pe alee, singur.
Ma simt singur,
Ma vad singur,
De fapt:
sunt singur.

Stop!
Ma uit in stanga.
Nimic.
In dreapta, tot nimic...
In sus, in sus
e cerul, ah...
Cobor, ma uit inainte si
continui sa merg.
Parca cineva vrea
sa merg.
Nu stiu de ce!?
Unde?, Pentru ce?,
Cat?, Cum?,
In ce mod?
Trebuie doar sa merg.

Pasesc in ritm
dansant pe
strazile pustii
ale vietii mele...
si ma-ntreb:
Aici nu sunt
copaci, flori,
case, mai cu
seama...OAMENI?
Ah, da: oameni!
N-am mai vazut
nici unul pe aici,
probabil o sa iasa
deacum.

Si merg pe strada
plina de nimic,
poate de suflete ratacite:
le aud vocea uneori!

Uneori,uneori
din somnul nostru adanc
ne mai trezesc
cantareti cu aripi.
Si-ncep: Cip, cip;
Cu, cu...
Ham - asta nu canta!!!?
Vorbeste, vorbeste
cu mine!
Oare ce vrea
sa-mi spuna?
Sa merg
mai departe?
Si merg...
Pentru ce?
Pentru speranta finalului!
Cum? Usor!
Cand? Acum!
Unde? Spre CEVA!
E tara mea ALTUNDEVA
Asa se numeste!

Ma intorc
inauntru,
caci, n-am intalnit
pe nimeni.
Vorbesc singur
pe banca amintirilor
mele trecute...
Si fug, fug
departe cu cateva 'decenii'
in urma
cand totul era populat:
se auzea numai fosnet,
zambet, speranta, da.
Asta era!
Traiam, o dat'

Dar acum
oare?
Sunt acelasi, ori
m-am schimbat?
S-au schimbat strazile,
'varul', interiorul
si eu!!!?
Da, nu mai e ca
altadat'.
Asta era!

written by anassor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu