'to be or not to be: this is the question...' Shakespeare






miercuri, 13 aprilie 2011

Un miez de gand...

Daca ieri ar fi maine sau daca...azi ar fi ieri,
as cuteza sa-ntorc acele de ceasornic in favoarea mea,
dar e cu neputinta ilogica asta , e un gand ce iese din ungherele intunecate ale mintii mele si strabate timpul, il dojeneste, ii cerseste indurare...si-i fura...secunde.

Secundele le tranform in fotografii...iar pe ele, intr-un album de cuvinte, idei, amagiri si flori neutre.
In biblioteca psihicului meu am adunat multe albume...inca le sortez pe ani, caci e vraiste acolo si praf...mult...praf. Ma opresc din cand in cand sa-i rad timpului in nas, ca i-am mai furat un ragaz.

Mai sunt cateva rafturi libere, pe ceilalti trei pereti. Acolo o sa pun albumele ce vor urma, armele cu care voi fi luptat impotriva lui cand totul se va termina.
Sper doar sa nu-mi fie arse...de catre cineva...din greseala...candva.
M-ar anula!


written by anassor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu