'to be or not to be: this is the question...' Shakespeare






luni, 25 aprilie 2011

Intrebari dupa miez de...

Dupa lupte seculare care au durat...ceva vreme, am indraznit sa ma gandesc la continuarea 'povestii' din 'Intrebari dupa miez de...coaja' scrisa cu ceva luni bune in urma. Incertitudinea venea din pragul peste care trebuia sa trec atunci...si care nu era tocmai 'inexistent', cum l-am denumit atunci. Insa lucrurile nu s-au schimbat cu mult. Incertitudinile au ramas, doar ca le-am acceptat existenta...asta e putin diferit.
Ele fac parte din mine, nimic nu e clar, ci mai degraba vag, foarte vag. Insa imi imaginez ca 'vag' e o persoana malitioasa si incerc s-o ignor. Nu pot sa ma mint ca-mi iese de fiecare data, insa ma linistesc cu gandul ca intotdeauna voi avea ceva de descoperit si ca Mr. Vag dispare, chiar si pentru cateva minute...



written by anassor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu