'to be or not to be: this is the question...' Shakespeare






luni, 12 iulie 2010

Vis...de vis-a-vis

M-am trezit dintr-un somn adanc si lung...cat trei sferturi de an. De fapt, am deschis doar ochii, eu inca dorm. Somnul e unul...plin cosmaruri, de vise care curg unul dupa altul si din care nici unul nu are o finalitate. Toate se intrepatrund, se dezvolta, se completeaza si se reiau. Altii spun ca nu viseaza niciodata. Se-nseala! Eu! Parca-as vrea tot timpul sa stau treaza, ca sa nu mai visez, fireste :)) Mi-e teama ca daca inchid ochii, visul va veni iarasi.

Ma trezesc tulburata, agitata cateodata. Alteori ma gandesc ca daca unul nu se termina cand deschid ochii, el va continua in celalalt episod, cand ii voi inchide iara, insa nu se-ntampla dupa cum vreau eu! Si raman nedumerita...Unele se repeta, mai ample, mai nuantate... Personajele din ele au intotdeauna ceva de spus, de transmis, insa, ele nu exista si-n realitate. Sunt imaginare, ori de pe alta lume, nestiuta de mine. Poate le voi intalni vreodata si in real life. Pana atunci, se pare ca voi visa in continuare:))

written by anassor

Un comentariu: