'to be or not to be: this is the question...' Shakespeare






luni, 12 iulie 2010

Cub de gheata


Pe cararea cea ingusta care duce la parau, s-au intalnit 3 cuburi de gheata:

- Ce faci albeata, frumos zborul?
- Frumooos. Am distrus toata recolta astora, ca sa ramana flamaaanzi:))
- Ha, eu am distrus acoperisul, ca sa moara de friiig:))
- Eh, eu le-am facut pe amandoua plus ca le-am daramat si gardul, ca sa nu mai aiba ei impresia ca se pot ingradi, ce daca sunt oameni!? Nu pot supravietui si ei ca noi, pe-un norisor, doi???
- Auzi?! Bine cu Conventia asta noua, ni s-au alaturat si FULGERUL si TUNETUL, impreuna suntem mai puternici!
- Cum ar fi daca n-am exista?( cade pe ganduri un cub )
- Ei, cubule...dar cum poti sa-ti imaginezi una ca asta???
- Stai putin, avem IMAGINATIE!!! Putem face mai muuulte...
- Auzi?! Hai mai bine sa plecam, uite, vine SOARELE! Doar stii ca-i singurul care n-a semnat contractul si care n-a venit la Conventie...
- Pe altadata...
- Pe altadata...

written by anassor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu